En perfekt helg

Nu har jag inte haft internet på länge (IGEN!), så jag får sammanfatta lite...
Fredagskvällen blev precis tvärt emot vad vi planerat, men precis vad vi behövde, nämligen svenne-myskvällen. På riktigt då, med godis- och chokladfrosseri! En ganska tidig kväll dessutom, så vi hade alla förutsättningar att satsa hårt på lördagen. ;)
Vi startade med en sväng till ett stort shoppingcenter, men tyvärr var inte shoppinghumöret helt med så vi lämnade centret med endast en påse frukt och lite tuggummin.
Kvällen blev desto mer händelserik, vår första utekväll själva! Pubrunda i centrum och taxi hem (i fortfarande mänsklig tid).
Söndagen då. Vi var hyftsat pigga och vädret UNDERBART, så vi var i stan vid tolv-halv-ett. Det blev en dag med planlöst promenerande, glassätande och solande. Vi avslutade dagen med (och nu överdriver jag inte!) VÄRLDENS godaste kebab! Några av ingredienserna: stekta zucchini, aubergine och paprika, pommes, hummus.
Kajsa ber mig att poängtera att posen inte är seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0