Tiden går för fort

Shit, det slog mig idag att det faktiskt är november. Vart tog hösten vägen? Och som Kajsa sa igår; Vart är den obligatoriska höstdippen?



Bara två veckor kvar tills mamma, pappa och Martine kommer. :D Splittrade känslor där, för det innebär faktiskt att det bara är tre veckor kvar tills alla tre åker hem, och tar med sig Kajsa. Tre veckor, sen är jag ensam här!
Fast såklart är lyckokänslorna störst, MAMMA OCH PAPPA KOMMER JU! Jag kommer att gråta ögonen ur mig på flygplatsen... Och som att inte det är nog kommer dessutom Martine <3, som ska bo med mig!! Åååååh, vad jag längtar.



Hänger hemma med halsont idag, men det känns som det redan börjar gå över. Förkylningarna är faktiskt annorlunda här, ALLA är sjuka, men bara i ett eller två dygn åt gången. Inte som de svenska bacillerna, som man går och drar på en hel höst.

Hittade två väldigt fina bilder från när Eve var här, som försvann i första gallringen. Kände att de förtjänade en plats trots allt.





Ciao

Kommentarer
Postat av: Martine

Bara 15 dagar kvar tills vi kommer ner.. och jag måste säga fan vilken snygg bild på eve!.. Men allra sötast är bilden på Luna måste de vara va?.. Man vill ju bara äta upp henne! P.s. har ni flyttat när jag kommer ner?

2009-11-05 @ 17:44:08
Postat av: Evelina

JAG ÄLSKAR DEN BILDEN PÅ DIG OCH LUNA!!!! <3<3<3 PUSS på er båda!

saknar dig skruttplutt! :)



men när mamma och pappa åker ner så blir det röj hemma vill jag lova!!! ;)

2009-11-05 @ 22:52:39
Postat av: Ia

Hahaha bästa bilden på Eve :)

Ang höstdippen; den tar jag hand om här hemma i snöslaskiga Örebro, så oroa er inte för den hehe ;)

Kul att få lite uppdateringar igen, me like =)

kramar i massor

2009-11-06 @ 00:09:26
Postat av: Pappa

Häj vännen, snart kommer vi...



Vi har inte berättat för Evve att farmor har lovat bo här medans vi är borta.



Det ska bli kul att se hennes min när hon får reda på det:-D



//papps

2009-11-06 @ 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0