Två dagars kurering

Har nu spenderat två förmiddagar i sängen. Läst bok ("Fallhöjd" av Nick Hornby), druckit te och ätit skumtomtar. Ganska skönt att ta det lugnt, om än lite ostimulerande...
Har bara ett visst antal timmar internet per månad, (ett bärbart) så jag kan inte surfa hela dagarna heller. Synd det, annars skulle jag nog sitta och titta på trailern för "New Moon" hundra gånger. I can't wait! :D

Var hemma med Emma och Luna i måndags istället för badhuset. Mutade dem med svenskt godis (kolasnören är en favorit) så de var nöjda hela eftermiddagen.


Emma ser lite galen ut. :) Ber mig (i högre ljudnivå än nödvändigt) att visa henne bilden innan jag ens hunnit ta den.

Kajsa kom förbi på en kaffe nån timme innan det var dags att hämta barn idag också, MYS. :) Hoppas hon kan göra det imorgon också. Då blir det ännu en dag av kurering med te. MÅSTE bli frisk innan helgen, för då är ännu en galen utekväll inplanerad. ;)

Förövrigt bara 44 dagar kvar till julafton! :) Längtar nästan smärtsamt mycket efter att få träffa alla och mysa hemma i två veckor! <3


Kommentarer
Postat av: Ia

Åh New Moon ska bli riktigt nice att se, inte minst för Mr Pattisons skull hehe ;) Jag o Zandra hade skräckfilmsmaraton härom natten o avslutade med att se Twilight (ännu en gång) för att kunna sova gott efter alla hemskheter haha =)

Tiden fram till jul kommer gå fort, så snart ses vi snyggo! =) pöss

2009-11-11 @ 03:14:41
Postat av: Martine

Bra att du kurerar dig;) För klart du ska ha en vild utekväll till helgen!



Jaha, det är kola snören jag ska ta med mig för att sälja in mig hos barnen alltså;) bra att veta!



vi ses om 9 dagar:)

2009-11-11 @ 14:32:28
Postat av: therese

åh vi måste ses på jul corne!! jag är hemma i en god månad :D

2009-11-11 @ 16:11:29
URL: http://tetteilund.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0