Buffelmozzarella...

... är antagligen det godaste som finns. Och här äter de det efter nästan varenda middag. :P tur det för idag fick jag en bönsoppa med uppblött bröd i... eh, mums?

Har också sett på MTV made, dubbat of course. Vadå värdelöst? Som tur är har vi en box till tv:n på nedervåningen där man kan ställa in språket till engelska om man vill! :D För allvarligt talat; hur kul är amerikanska humorprogram dubbade?

Dagens plus var i alla fall den fika jag och Kajsa lyckades klämma in på caféet i simhallen medan vi väntade på att våra barn skulle träna färdigt. :) MYS. Och all fudge jag stoppade i mig efter frukosten. <3 

Imorgon blir det GLASS :D

Ciao


 



Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter som om jag måste prova buffel-varianten.

Den vanliga som vi har här smarkar det ju ingenting av över huvud taget. Men den smälter bra i maten och blir långa strängar som ser kul ut.

Den kanske inte är äkta - det är dansk Kossarella!



Ha det myysigt imorgon, och fläta flickornas hår riktigt hårt så kanske du "slipper" sen.



Puss, papps

2009-10-05 @ 22:22:10
Postat av: Marie

Låter kul det där med dubbade humor program:D

Kollar bloggen nästan varje dag. Å så kollar vi in bilderna på Kajsas!! Ha det gott. Grabbarna skickar många kramar till dig. M,D,E&E

2009-10-05 @ 23:20:23
Postat av: Ia

Hehe ja du, fattar inte varför dom ska envisas med att dubba allting utomlands...när vi var i Krakow så kollade vi på Glamour eller något liknande..o en enda gubbe hade SAMTLIGA röster i serien (även dom kvinnliga)hahaha =) Mkt spännande må jag säga ;)



Trist med kameraladdaren, men det är väl bara att dom skickar den till dig? Så länge spanar jag in bilderna hos Kajsa =)

Ser fram emot att komma o hälsa på dig så småningom!

puss o kram

2009-10-06 @ 00:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0