:)

Helt underbart väder idag! .. och igår också föresten... över tjugo grader och strålande sol.
Bra dag för strosande och glass, som igår!

När vi hämtat alla barnen och landat hemma fixade jag och Evelina middagen. :)
Letade igenom kyl/frys/skafferi och bestämde oss för att göra ugnsbakad kyckling med grönsaker och potatis i vitt vin. och till efterrätt pannkakor.

Efter middagen åkte vi med Farmor och Farfar till en fin restaurang uppe på en kulle, med en underbar utsikt över mer eller mindre HELA Rom. :) Mysigt!








Nu har vi alltså skrivit ikapp, och ska gå och lägga oss. :) Imorgon skriver Evelina gästinlägget!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Åh, va' gött ni har det!

Det ska bli intressant att läsa dagens gästinlägg.

Mamma och jag möter upp på Arlanda ikväll när gästspelaren kommer hem till Sverige igen.

kramar, pappa

2009-10-28 @ 07:49:06
Postat av: astrid

Måste bara fråga, har det varit några syskonbråk när Evelina varit där nere?, eller några, för fan Evalina?? ;O

Ha det bra där nere och njut av den värme vi inte har!!

2009-10-29 @ 14:31:56
Postat av: astrid

Vill inte vara påträngande men var är Evelinas inlägg?

2009-10-30 @ 10:24:40
Postat av: Ia

Hörredu gumman..nu är det dags att uppdatera tycker jag nog! ;) Är ju nyfiken på vad du pysslar med. Hur som helst så är jag säker på att du har det lika underbart som vanligt =) pussar o kramar

2009-11-01 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0