Fika i Rom


Inte en vanlig Waynesfika inte. :)

Först en cappuccino i Spanska trappan, och sen en glass (en kula hasselnöt och en kula körsbär) vid Fontana di Trevi. SUPERgott. ;) Imorgon blir det ännu mer fika. För då ska vi shoppa. :D

Angående Ias kommentar så kan jag berätta att det verkligen känns som ett hotellrum. Har till och med en balkong och "hotellpersienner". :)

Det bor en katt i samma hus som jag. En uppmärksamhetskrävande katt vid namn Lulu. Hon kom in och väckte mig imorse vid 04:45. Ville bli klappad såklart, och av ren reflex började jag klappa henne. Dagens misstag. När jag slutade klappa henne (jag slumrade till) så bet hon mig i handen.

Ikväll ska jag stänga dörren ordentligt.

Bilderna från dagen finns på Kajsas kamera, så dem får ni se imorgon.


 

Kommentarer
Postat av: Martine

haha, mysig katt:D Påminner lite om james när han bet dig.. Måste säga att jag blir allt mer avis när jag läser din blogg när jag sitter i tråkiga sverige!

2009-10-01 @ 22:51:32
Postat av: pappa

VAD HAR JAG SAGT OM ATT JÅLA MED FRÄMMANDE DJUR!

Tog du rabiesvaccinet innan du åkte?



Det låter som om du har ett par sevärdheter kvar, förresten - har du kollat det där superglassstället som Helene rekommenderade?



puss, papps

2009-10-01 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0