Utekväll?


Sitter och skypar med Evelina, :) och väntar på att Kajsa ska höra av sig angående vår potentiella utekväll.

Stan idag igen. :) Fika och lunch ute, helt underbart. Håller på att utveckla ett allvarligt kaffeberoende dock. Blir så när cappuccinon kostar 12 kr.

Agerade läxhjälp igen, matte den här gången, så jag var ganska självgod och tänkte att jag borde klara en sjuårings matteläxa.. men ICKE, för det var såklart problemlösning. Det fick mig att inse att det är dags att börja plugga på allvar nu.
I början på veckan ska jag ta fram böckerna! På tal om det: TACK HELENE för lånet! Ser fram emot att sätta igång. ;)




Hittade ett jättemysigt café i centrum idag också, bilder på detta kommer. :) tyvärr tar det ett tag eftersom min jävla kamerakabel inte har kommit än.

just ja! Hade långbyxor på mig idag, för första gången sen jag kom hit. ;) blev för varmt på eftermiddagen dock, så jag fick byta om... men ändå.

PUSS

Kommentarer
Postat av: EVELINA

men din lilla skit! du kan ju lägga in bilder utan sladden? MINNESKORT lixom!! ;) men det kanske du har tänkt på....

Supersöt bild på luna! :)

PUSS ÄLSKAR DIG <3

2009-10-02 @ 23:12:47
Postat av: Cornelia

Men Evelina, med sladden menade jag laddaren. Svårt att ta kort utan batteri i kameran. :)

Visst är hon söt? :)

ÄLSKAR DIG MED <3

2009-10-03 @ 15:39:44
URL: http://corneliaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0