11 dagar kvar


JO, måste erkänna att det börjar närma sig nu...

Efter påtryckningar från familjen ska jag ta tag i det här med bloggandet nu!
Då borde jag ju egentligen redogöra för mina förberedelser och förhoppningar nu, fast om jag ska vara ärlig har jag inte börjat förbereda mig än. Det är ju ändå 11 hela dagar kvar. ;)
Tänker inte börja packa förrän ett par tre dagar innan avgång, annars är det ju ingen sport!


För att göra det hela lite mer stressigt bestämde jag mig i förrgår för att klämma in en tre-dagars-resa till Resele (utanför Sollefteå), för att fiska kräftor med mina söta farföräldrar...






...dit är jag på väg nu. Precis för sekunden sitter jag på McDonalds i Sundsvall och avjnuter en cappuccino och en äppelpaj, medans jag väntar på nästa buss mot Sollefteå.. Avnjuter och avjnuter förresten, de hade ingen laktosfri mjölk så jag kan vänta mig magsmärtor, och jag brände sönder läppen på äppelpajen.. Det senare var väl kanske mitt eget fel.. :)

MÅSTE springa till bussen nu!
Skriver en uppdatering senare, med lite mer info då kanske... :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart. puss

2009-09-16 @ 17:21:01
Postat av: Evelina

GÖTT att du bloggar då GUMMAN! <3

2009-09-16 @ 17:26:27
Postat av: Ia

Wiie, äntligen =) Puss på dig

2009-09-19 @ 23:25:20
Postat av: Kajsa

5 dagar nu vännen min. Längtar som en TOK

2009-09-22 @ 09:58:16
URL: http://kajsawahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0