Avsked och shopping

Det har varit många "sistan" nu de senaste dagarna. Sista dagen på badhuset i söndags, sista dagen på jobbet i tisdags, sista poloträningen.

Fast det har varit en hel del mys också! Sushi med Ronja i tisdags, KebabHouse med Martine och Isabell igår, och bio med pappa och Evelina efter det. :)  

Har varit helt underbart lyxigt med restaurangmat två dagar i rad, bio, och ett flertal "fikor", vad bra man mår av sånt! :)
Har ju fruktansvärt söta vänner också i och för sig, ;)


Fick till exempel det här armbandet av Ronja i tisdags, :) <3


Det har även blivit en hel del panikshopping av sånt man borde ha med sig, sprungit på stan i alla fall någon timme varje dag den här veckan., Har fortfarande inte tagit tag i mig själv och fixat en hårblås,.. men jag har klippt mig! :)

Plus inhandlat presenter till barnen ( alla fem (!) ), föräldrarna och saker som skor, hårspray, foundation, strumpbyxor och skavsårsplåster.  


Var inte intelligent nog att ta med mig kameran till mina mys-middagar och fikor, så tyvärr får ni bara värdelösa bilder...

Kommentarer
Postat av: Issa

Jättemysigt var det du! Fast jag tror Martine var ganska sugen på den där enchiladan (enchiladasen?)



Ha det så suuuuuuperbra nu Cornelia! (:

2009-09-25 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0