Packning och sista måltiden


Mamma gillar inte att jag kallar den för "sista måltiden", men det var ju det det var, en avskedsmiddag för mig med hela familjen plus Martine!

Det serverades älgkött med hasselbackspotatis och smörstekta kantareller, och till efterrätt något som måste beskrivas som världens finaste tårta!



               



                


HUR fin var tårtan? :O med marshmallowöverdrag och under den ett chokladtryffellager, chokladkaka och hallonmousse ;) ( finns ännu fler fina gjorda av samma person: http://www.cakehelp.se/?page=home )


Har nu också börjat med packningen, var väl på tiden med ca 15 h kvar till avgång...

Lite kaosartad kan den tyckas, men den är faktiskt organiserad... på mitt sätt...
Det viktigaste är redan nedpackat i godisväskan...

             

...och vad skulle jag ha gjort utan min enormt engagerade packhjälp?



Fy fan, nu bär det av.. känns helt underbart att få träffa Kajsa i alla fall! :)

Inte säkert att jag har internet de första dygnen, så vi får se hur det blir med uppdateringarna.

Arrivederci! <3


Kommentarer
Postat av: Martine

haha, vad söt du är.. alltid packar i sista minuten.. och din packingshjälp är ju allt för underbar.. ha det super nu..pusseli

2009-09-27 @ 03:14:32
Postat av: pappa

Häj gumman!

Nu är du på plats, det var skönt att du ringde och berättade att du kommit fram ordentligt och att familjen verkar civiliserad.



Du ska inte oroa dig över språket - det kommer.



Eftersom du inte brukar vara hemma på söndagseftermiddagar så kan man väl egentligen inte säga att man saknar ddig, men jag vet ju att du inte kommer hem ikväll så jag saknar dig i alla fall.



Försök nu att komma i ordning och ta saker och ting steg för steg - du hinner!



Puss, papps

2009-09-27 @ 13:47:16
Postat av: mamma

Har mailat dig. Puss och kram!

2009-09-27 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0