ROMA!

Också var man i Rom! Har inte riktigt fattat det än, och jag är så trött så jag tror jag trillar av pinn snart...

MEN det känns riktigt bra, familjen verkar supermysiga, barnen är sociala och gulliga och jag har ett fungerande internet. vad mer kan man begära?

Det här med språket går väl sådär, men vad kan man förvänta sig när man inte kan varandras språk? Det går faktiskt över förväntan, och Silvia (mamman i familjen) anstränger sig verkligen för att jag ska förstå!

Har hunnit träffa Kajsa också!! helt underbart skönt, min klippa!

Har inte hunnit ta så mycket bilder, men ett par stycken på barnen och området:


Giorgia (7) och Sara (8)

              
Kajsa bländad av blixten och Emma (2,5)

Områdets tennisplan. Poolen ligger precis bakom.


Nämnde jag att det har varit 30 grader varmt och strålande sol hela dagen? ;)

Arrivederci a domani!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhhhhh, underbart söta barn och söt Kajsa! GÖTT att du trivs!

PUSS PÅ DIG KNÄPPIS! ;)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-27 @ 22:41:37
Postat av: Ia

Helluuu söto!

Skööönt att familjen känns bra och att dom anstränger sig för att hjälpa dig med språket! =)Detta kommer gå superbra ska du se! Kommer följa bloggen med spänning vill jag lova, haha =) Love u <3 puss o kram

2009-09-28 @ 03:19:26
Postat av: Martine

Allt ser ju jätte mysigt ut, och otroligt söta barn! Är lite smått avundsjuk nu! Vad tyckte barnen om presenterna?

2009-09-28 @ 10:42:48
Postat av: Cornelia

Presenterna ska de få idag, har inte hunnit med det än.. :)



JAG SAKNAR ER!

2009-09-28 @ 12:03:52
URL: http://corneliaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Presenterna ska de få idag, har inte hunnit med det än.. :)



JAG SAKNAR ER!

2009-09-28 @ 12:04:05
URL: http://corneliaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emma W

Det verkar toppen Cornelia! Härligt:) Avis på värmen!

2009-09-28 @ 13:32:36
Postat av: Petra

Fin blogg! Hoppas du har det bra där nere, synd att jag inte fick tillfälle att säga hejdå och önska dig lycka till.. så ja, nu är väl ett bra tillfälle att säga lycka till antar jag.. lycka till! :)

2009-09-28 @ 17:57:20
Postat av: therese

PUSS. bra att allt är bra!

2009-09-28 @ 19:06:33
URL: http://tetteilund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0