Kallt. Fy.

Fittirackarn vad det har varit rått ute ett tag nu.  Det blir ju kallare inne också, så jag är småfrusen i mitt rum nu. :/ VILL HA VÄRME! 
Som de flesta verkar ha hört så snöade det i fredags. Bör nämnas att det var första gången det snöade ordentligt i Rom sen 1989. Flyt?


Igår kväll blev det Sushi med Louise och Armando. Ett ganska billigt ställe i Trastevere. Gott var det. :) Efter middagen gick vi till Giolitti och åt glass. ÄNNU godare. ;)  

Sen var klockan runt elva och Louise åkte hem för att hinna med sista bussen. Jag och Armando hade däremot inte bråttom hem alls, utan gick och tog en drink vid Campo dei Fiori (min en alkoholfri med jordgubbar, lime och ananas). :) Sen bestämde jag mig för att göra något åt Ias krav på fler bilder på omgivningen, så vi tog en sightseeingtur stan runt nattetid. :)









Bildrekord? :) Jag ber om ursäkt för dålig bildkvalité och passar samtidigt på att skylla på min kameras dåliga nattinställningar.
Varsågod Ia!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för Rom by night.

Kram Farmor

2010-02-14 @ 16:36:59
Postat av: Ia

Haha tack gumman! =) Jag är så nöjd såå, kul med massa bilder =)(fast ett KRAV vet jag inte om det var hahaha)Rom by night var riktigt vackert, ser fram emot att se det med egna ögon :) puss!

2010-02-14 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0