Tillbaka.

Lämnat Sverige bakom mig för en (varm!) vår i Rom. Lämnade Värmland med 22 grader kallt och landade tre timmar senare i 16 grader och strålande sol... :)
Har flyttat in i det nya huset, så nu bor jag med familjen för första gången! Garanterat fritt från all form av lugn och ro, men mysigt med alla nära inpå. :)
Huset i sig är jättefint. och jättestort! Om jag har räknat rätt har de tre våningarna sammanlagt sex badrum. Vad nu det ska vara bra för? ;O Men jag gnäller inte. Det är skönt med ett eget. ;) Det enda negativa med flytten är väl att jag måste börja gå upp på morgnarna nu (!)



Luna hjälpte mig med uppackningen genom att sålla ut alla godispåsar ur väskan.


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: mamma

puss!!!!

2010-01-05 @ 07:00:09
Postat av: Sara

Hoppas att det blir lika bra de här vändan, Cörn:) Puss och Kram Saris

2010-01-05 @ 07:37:07
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Pappa

Det verkar vara precis som det ska, barnen har nog längtat efter jätten från Sverige, om det är för godiset eller för att hon är så go' själv får man ju fundera lite på.

Här är det nästan lika kall idag igen, det har krupit ner till -20 idag igen.

Pus, papps

2010-01-05 @ 07:45:07
Postat av: Evelina

HAAHAHA, Skräll att lilla tjockis Luna hittar godiset direkt"!! ;) PUSS

2010-01-05 @ 12:27:19
Postat av: Anonym

P.S.I.

glöm aldrig det. Din kaji

2010-01-05 @ 23:18:13
Postat av: Ia

Hehe sex badrum? Då slipper man stå i toakö iaf ;) Skönt för dig att slippa kylan här hemma =) Jag tror ärligt talat att jag kommer frysa ihjäl snart hehe..ser INTE fram emot att knalla hem från jobbet vid 06 imorgon bitti (ska tydligen bli -25 eller värre).

Hoppas att ditt internet funkar som det ska nu framöver så att du kan uppdatera ooofta :)

pusss <3

2010-01-06 @ 07:00:52
Postat av: Martine

Vilken sötnos hon är då, godismonster!.. Jag vill se bilder på huset och ditt rum!

2010-01-06 @ 11:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0