Packning

Usch. Nu börjar det verkligen närma sig. Hade en depp-attack idag i samband med att jag provpackade inför hemresan. Det är en vecka kvar nu bara och jag tänkte ta med mig grejerna till lägenheten som mamma och pappa ska bo i redan på lördag... Allt gick ner i väskorna i alla fall. Även om 18-kilos-bagen utan hjul kommer att bli tölig att släpa på.

Frossade i Kinamat nu på kvällen, med hela familjen plus farmorn och farfarn. Vi invigde det nya uterummet! Jag kommer verkligen att sakna de italienska familjemiddagarna. Tur att vi har riktigt mysiga middagar på Anna Leks Väg också.



7 dagar!

<3


Kommentarer
Postat av: tetteeeee

men välkommen hem ändå!! sweden misses youuu!

2010-05-05 @ 22:45:09
URL: http://tetteilund.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja, man kan få lite resfeber även när man ska hemåt.

Ska bli myyysigt att tillbringa några dagar i rom med dig innan hemfärden.

2010-05-06 @ 07:29:14
Postat av: Martine

Skymtar jag en påse paprika bollar?:O

2010-05-06 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0