17 dagar...


Bara 17 dagar kvar tills jag är i Sverige! :D Känns konstigt... Har varit här så länge nu, att det inte känns som att jag ska hem. Det känns mer som att jag ska på semester! (förlåt mamma)

Men det ska bli underbart med jul! I helgen börjar jag min seriösa julklappsjakt, så jag skulle uppskatta om jag fick lite önskelistor skickade till mig! 
Alla som kommer på något de skulle vilja ha från Italien; Kommentera! :)

Imorgon fyller Giorgia 7 år! Jag har köpt present och skrivit prinsesskort, och kalaset är imorgon eftermiddag på McDonald's. :) Emma är sjuk också, så jag kanske är hemma med henne imorgon, i så fall ska jag ta med mig datorn dit och blogga lite. MED bilder.. :)

Måste ägna mig åt lite ursäktande också:
Jag har svåra dataproblem. Är det inte internetet som krånglar så dör datorn så ni får ha överseende med att uppdateringarna inte kommer så ofta. PLUS att mamma och pappa tog med sig min kamerasladd hem igen (!!!), efter allt krångel med att få hit den, så jag måste vara lite sparsam med bilderna. :P Kuuuuuuul blogg. 




Kommentarer
Postat av: astrid

Hoppas att du inte är för ensam där nere. Hmmm... något från Italien EN RESA DIT. Önskar mig mest Pandora, och den senaste Harry Potter filmen (helst inte på italjenska)Jag hoppas inerligt att vi firar Jul hos Mormor och Morfar.I helgen var Johanna här i helgen enbart mys,bak och godis.Puss pch Kram Astrid

2009-12-01 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0