Sjuka barn

Andra dagen Evelina är här, och då lyckas tre av barnen bli sjuka, så idag blev det ingen sightseeing. Maximal otur? njea, det spöregnade faktiskt nästan hela dagen, så vi gick i alla fall inte miste om något väder...




Efter en hel dag hemma, fick vi ledigt från 16:45, så vi hann hem och fixa till oss lite för att sedan åka in till en restaurang för veckans första Italienska pizza! Tillsammans med Kajsa såklart. :)


På tal om otur (eller kanske klantighet är ett bättre ord), så lyckades jag också halka i trappan utanför dörren imorse. Ett hack i armbågen, ett blåmärke på höften och ett besök på apoteket senare var jag ihoplappad och färdig för arbetsdagen.

Känner att jag måste poängtera att det inte är så illa som det ser ut! Evelina lyckades verkligen med fotot. 

Sammanfattningsvis blev det trots allt en bra dag. :) Trötta men mätta och nöjda!

Puss


Kommentarer
Postat av: Ia

Men gumman då..ajaj.. måste säga att du har rätt i att din skada ser riktigt illa ut på bilden! Hoppas det inte gjorde alltför ont :( Du måste ju va rädd om dig juu.

Puss på dig! (pussa söt-Evelinus från mig också :))

2009-10-24 @ 06:54:25
Postat av: astrid

Fult sår och jag som tycker att jag är klantig som cyklar in i en mur.Önskar att jag kunde hälsa på dig men får inte, mamma säger kanske på sportlovet jag säger för lång väntan:(Saknar er:) KRAM ASTRID;)

2009-10-24 @ 13:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0