italiensk pizza


Nu blir det ett kort inlägg. Har precis flyttat till barnens farföräldrar, som är SUPERtrevliga. :) Pratar värdelös engelska men jag börjar vänja mig vid det.
Silvio hade fixat ett mobilt bredband som jag tänkte testa genom detta inlägg, men som sagt, inget långdraget.

Ska ta bussen mot centrum imorgon, mer specifikt Cornelia-stationen (som den faktiskt heter), och träffa Kajsa <3

åt en jävligt god pizza idag också, och ja Martine, jag kommer att bli tjock av den här resan. :P Det är ingen myt att pizzorna är godare i Italien, de är mycket fräshare också (stavas det så?). Inte lika flottiga och äckliga.

I brist på andra bilder får ni en på mig i mitt nya rum.


Kommentarer
Postat av: Martine

Hahaha, härligt med pizza:D jag får se till och bli tjock här hemma också så det inte känns så jobbigt för dig när vi ses i november då;P haha

2009-09-30 @ 23:46:37
Postat av: Ia

Hihi vad söt du är! Rummet ser lite ut som ett hotellrum :) Verkar inte gå nån nöd på dig direkt kära syster, gött! =)

pöss

2009-10-01 @ 01:19:46
Postat av: Evelina

Du kan inte bli fet gumman så det är lugnt, du är för spetig helt enkelt. BRA m e pizza alltså för din del! :)¨

Fint rum ser du ut att ha också!!!

HAR DU PRATAT MED FAMILJEN OM ATT JAG KOMMER SNART????+

PUSS och ge Kajsa en kram! <3

2009-10-01 @ 09:09:17
Postat av: MAMMA

Det stavas inte fräs hare älskling! Puss /mamma

2009-10-01 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0