Förmiddag med Luna

Ja, idag har jag spenderat förmiddagen med Luna. Inte för att hon är sjuk, utan för att hon är för liten för att följa med sin klass på studiebesök. :P (Lite utsatt?)

MEN, eftersom hon har världens bästa barnvakt så har vi gjort lite utflykt av dagen ändå. :)
Efter att ha fixat alla morgonbestyr och klätt oss (idag i en helrosa outfit)

... tog vi en sväng till supermarket och handlade, och gick sen och satte oss på en café och åt frukost. MYS!

Sen lekte vi ute på verandan i någon timme innan lunchen...




... och sen dess har hon sovit middag. :) Hon borde vakna strax dock, och då har jag fixat iordning så att vi ska ha lite mellanmålspicknick innan vi åker och hämtar Emma och Edoardo.

Ikväll åker jag till Lukasgården. Vi kanske skulle laga mat, men jag vet inte riktigt än. Bilder från det kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Martine

Vilken sötnos hon är, pussa på henne från mig!

2010-04-29 @ 14:58:58
Postat av: Evelina

Men ååh, PLUTTEN! så söt är hon (ser dock lite tjock ut på kort XD) PUSs PÅ DIG CORNELIA <3

2010-04-29 @ 17:10:42
Postat av: mamma

Världens bästa barnvakt, så sant!!!!!!!!!!!!!

2010-04-29 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0