Helgens bravader

Bravader kanske inte var det bästa ordet men det enda jag kom på. :) Har skippat utekvällen i helgen, och haft lite annat mys istället!
Fredag kväll blev det inget alls, utan jag var hemma med familjen, åt en god middag och gick och la mig tidigt.
Lördag dag gick jag en sväng på stan (för att köpa present till Sara) och hamnade mitt i något som såg ut som ett politiskt möte på Piazza del Popolo. Förstod inte riktigt orsaken men det var mycket folk ute i alla fall så det var säkert något viktigt...

Efter turen på stan åkte jag hem till Lovisa och såg på melodifestivalen med en godispåse!



Idag blev det en träff på stan med Armando och Lovisa! Vi hann vara lite kultiverade och gå en sväng och titta på Caravaggio-tavlor, ta en kaffe OCH prova ett smoothieställe som vi aldrig provat förut. GOTTGOTT var det! :) Jag är lite fökyld så jag valde en smoothie med innehåll: hallon, banan, melon, citron, ingefära, och äppelyoghurt.


En allmänt bra helg helt enkelt! :) Imorgon börjar allvaret igen dock, klockan står på 06:15... :/

Puss och godnatt!
<3



Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack för det härligt snygga kortet på mig!!!!!

2010-02-28 @ 22:41:51
Postat av: Evelina

Har de aldrig lov i Rom??

2010-03-01 @ 10:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0