Bakterierna frodas som alltid...


I måndags var jag hemma med Luna, som har feber och stomatit. Hon var alltså trött, grinig och matvägrade. Jäääättekuuul!

Idag fick jag ledigt på förmiddagen eftersom mormorn var hemma, tack gode gud, och åkte in till stan för en fika med Elisabeth och Armando.

Sen åkte jag hem och fixade en god lunch innan det var dags för jobb. Stekta körsbärstomater, zucchini och aubergine i tomatsås med vitlök och parmesan. MUMS!


Imorgon ska jag vara hemma med både Emma och Luna. Båda med feber. Kan vara vattkoppor på gång, för det går på dagis...

Ibland är livet hääärligt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kom hem och laga mat åt mig.... Puss!

2010-03-10 @ 08:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0