Med reservation för att framstå som lite (läs: mycket) ego.

Nu behöver jag er hjälp (ni som ju är familj och vänner och alltså borde vilja mitt bästa)! Det här är viktigare än det kanske låter så snälla medverka för min skull. :P

Okej, här är problemet:
Det är dags att byta visningsbild på Facebook (ångestångestångest) och eftersom Evelina är så duktig med kameran, blev det några ganska fina bilder från stranden i onsdags. MEN VILKEN SKA JAG VÄLJA? Rösta i kommentarsfältet är ni gulliga.

1.

2.

4.

4.


Idag spenderar jag kvällen hemma. Ska se Twilight (som jag fick i födelsedagspresent av Silvio & Silvia, tillsammans med New Moon) på datorn och läsa lite bok (av författaren till Twillight, som Martine skickade med ner med Evelina).
Imorgon kväll blir det matlagning och filmmys med Lovisa! Bloggar igen hemifrån henne...

Kul detalj: Min kamera följde med Evelina till Sverige, så nu blir det nödlösningar framöver. :P Hoppas på att Ia kan ta med sig den hit när hon kommer (om mindre än tre veckor!) :)

Precis nu sitter jag och Skypar med Mamma och Evelina och lyssnar lite på "Let's Dance"-finalen i bakgrunden. Känns nästan som att jag sitter i soffan hemma! 

<3 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag röstar på 1:an!! tänk på att min röst betyder 100 gånger mer än alla andras eftersom jag tagit bilden!!!! PUSS <3

2010-03-26 @ 21:48:56
Postat av: mamma

222222222222222222

du är vacker som en dag på alla, men....2!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-26 @ 22:45:25
Postat av: Kajsa

Men tjejer, HALLÅ! 44444444444!!!!! (på andra plats 2, om jag måste säga en annan.) Så fin på den bilden, plus att du ser lycklig ut. Odödlig combo. <3

2010-03-26 @ 23:26:39
URL: http://kajsawahlstedt.blogg.se/
Postat av: Martine

Första tanken sa bild nr 4, men sen funderar jag på bild nr 1;)

2010-03-26 @ 23:44:15
Postat av: Evelina

MEN HALLÅ? bild nummer 4 är supersöt, men den är inte lika snygg som bild nr 1!! Det är lite uttråkat med bilder som är placerade som bild nr 4, tillskillnad från bild nr 1 som är PERFEKT! :D

2010-03-27 @ 00:04:03
Postat av: Ia

Hehe hur lyckas alla få med sig dina kameragrejer hem? ;) Klart jag tar med den, det löser vi! :)



Hmm säger som mamma, du är tamejtusan topmodel på ALLA bilderna (och Evelina är en grym fotograf!), så det är ett svinsvårt beslut. Väljer dock som mamma: bild 2!!! Bild 1 är på stark andra plats...men bild 4 är ju också supersöt och..haha du ser, not easy ;) Men 2:an blire! :) puss

2010-03-27 @ 06:46:04
Postat av: Zandris

Jag tycker alla bilderna va jätte fina, men bild N:4 säger jag!

Snart kommer vi och hälsar på jag och Ia. Det ska bli jätte skoj att träffa dig=)

mvh Zandra

2010-03-27 @ 09:04:42
Postat av: Per

Hej Cornelia! Jag tycker nog att du är mest dig själv och ojämförligt sötast på bild 4 dvs den stora. (Du har numrerat lite fel på sidan bild 3 har ju också siffran 4).Jag hjälper dig visserligen inte genom att föreslå en bild som inte så många andra gjort men du vet ju att gammal "synpukt" är ändå äldst, och Yvonne är enig med mig! Vi läser din blogg varje dag!!! Ha detbra /Per

2010-03-27 @ 10:01:39
Postat av: Pappa

Jag får nog säga 4:an.

Där känner jag igen dig mest.



Puss, Papps

2010-03-27 @ 11:16:46
Postat av: mamma

Idag måste jag säga att 4:an är favorit för att det är mest du... Du är så härligt avslappnad på alla bilderna OCH det syns att du tycker om fotografen!

2010-03-27 @ 11:24:45
Postat av: Ronja

Jag tycker fyran mest och sedan ettan, fast du är jättefin på alla och jämt!

2010-03-27 @ 16:41:52
URL: http://jajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0