Hos Lovisa!

Nu sitter jag i Lovisas säng, efter att ha lagat en (väldigt grön) middag och laddar nu för att se en film! :) Jag ska sova här inatt för att sen imorgon bitti åka till Porta Portese, en marknad inte så långt härifrån.
Jag har också hunnit klippa Lovisas hår, fast bara topparna då, med en megastor kökssax. :) Det gick som tur var  bättre än förväntat så hon är fortfarande lika söt som innan! ;)




Är tacksam för alla synpunkter angående facebookbilden från igår! :) Det blev nog flest röster på 4:an, även om det var den jag själv tyckte minst om. Typiskt? Ska ta ett beslut snarast Eve! :P

Okej, uppdaterar igen imorgon kväll, efter marknadsutflykten. <3



Kommentarer
Postat av: Evelina

Gumman, det är lugnt! min röst väger ju som sagt tyngst!.... ;)

2010-03-27 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0