Slappa dagar

I fredags kväll blev det middag med ungdomsgruppen på en svenskägd restaurang/pub nära Piazza Repubblica. De hade en väldigt blandad meny med italienska specialiteter, internationell mat och pubmat som typ hamburgare oh liknande. Jag åt en mycket oitaliensk pasta med kyckling, broccoli och vitlök. Efter att vi ätit stod det mellan att gå ut eller åka hem, och för mig blev det alternativ två. Var inte alls laddad för utekväll utan nöjd som det var! Tog med mig Elisabeth hem också, eftersom hon missat sitt sista tåg. :)


Efter att ha skjutsat Elisabeth till metron på morgonen (okristligt tidigt) åkte jag hem och gjorde mig iordning och gav mig ut för att träffa Armando i stan. Vi promenerade, fikade, njöt av solen och lunchade. Sen avslutade vi eftermiddagen med en påse "Baci" på spanska trappan. Perfekt, skulle man kunna uttrycka det.

 



När jag satt och åt middag (iklädd mjukisbyxor) ringde Armando och undrade om jag var sugen på en spontan andra sväng till stan för en drink istället för att sitta hemma och titta på melodifestivalen. Jag var inte så svårövertalad utan två timmar senare satt vi på favoritbaren och drack drinkar. Jag har snart betat av alla de har under överskriften "Safe 4 Drivers". ;) 



Det blev minst sagt ett intensivt dygn, så nu ligger jag i sängen med en bok för en återhämtnings-söndag. Skönt. Har fortfarande inte orkat pallra mig upp för att äta frukost (klockan är 14) och tänker inte gå utanför dörren idag! :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Joo lejsi bagger!



Puss, papps

2010-03-07 @ 14:45:38
Postat av: mamma

snygga bilder!!!!! puss...

2010-03-07 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0