Söndag

I går kväll träffade jag Armando, Elisabeth och Lovisa för en apertivo och lite drinkar. Tyvärr hade jag ingen bil, för min är utlånad till någon och Silvia var på simtävling med Sara i sin bil. Därför blev det en tidig kväll. Sista nattbussen går hem vid kvart i tolv på lördagar, så jag var hemma vid midnatt redan. Det var i alla fall skönt att komma ut lite, även om det blev tidigt. OCH jag fick äntligen chansen att prova en Bloody Mary! Tyvärr var den ungefär lika osmaklig som den låter (vodka, tomatjuice, tabasco, worchestershiresauce och selleri) så det var nog första och sista gången.


Armando med sin Blue Hawaii Colada. Giftig?
Tyvärr fastade inte Elisabeth på någon bild, eftersom hon kom senare. Men det fixar vi nästa gång. ;)

Gjorde en "veckohandling" åt familjen i onsdags också, som jag nog måste nämna i förbifarten.

Nytt rekord var det. Åtta kassar, 282 euro. Det kostar med 5 barn.

Evelina:

FYRA DAGAR KVAR! :D

<3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hmmm, matkostnaderna kan ju även påverkas av att dom har en au-pair som äter en massa dyra grönsaker hela tiden...



Puss, papps

2010-03-15 @ 07:16:17
Postat av: Ia

Haha..har aldrig druckit Bloody Mary faktiskt, ska nog inte prova heller ;)Gudars vilken shoppingvagn..får du handla med allt som du vill ha också eller får du köpa vissa grejer själv? puss

2010-03-16 @ 04:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0