En vecka senare


NU, efter att ha avinstallerat och krånglat, har jag äntligen internet!
Har hänt en del sen jag skrev sist...

Mamma, Pappa och Martine kraschlandade här i för en vecka sen och flög hem igen tillsammans med Kajsa i onsdags. Lite tomt blev det här!
Vi hann med ganska mycket skulle jag säga, men jag orkar inte dra allt här. :) Ska försöka leta fram lite bilder i alla fall!











Det enda som inte fastnade på bild var Martine, men oroa dig inte Marte! Jag ber pappa att leta upp någon bild från deras kamera! :)


Kommentarer
Postat av: Martine

haha, det går bra ändå inga bilder på mig är nödvändiga;P..

2009-11-27 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0