K - "Vad gör pengarna för nytta på kontot?"...

...
C - Ingen nytta alls!
K - Helt rätt! Köp den nu, jag ser ju att du vill ha den. Det är dina pengar, och du kan spendera dom hur du vill ju...
C - Jo jag vet. Men ärligt talat, jag har ju inte sååå mycket pengar ändå.
K - Nej, men om det är någon gång vi verkligen kan lägga ALLA pengar vi har på shopping, utan att behöva oroa oss, så är det ju nu eller hur?
C - ELLER HUR! och jag vill haaaa den.
K - Men köp den då! Du kommer att ångra dig annars.
C - Du har rätt. Jag går och betalar.



Kan sammanfatta hela helgen med två ord: Shopping & Mys

Mest shopping faktiskt. Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag lyckades hitta ALLT som jag behövt och velat ha på mer eller mindre ett dygn. Typ:

Vinterjacka
Skor
Väska
Tights
Parfym
Hudvårdsserie
Kajalpenna
Läppglans
Nagellack
Nagelsax
Hårprodukt
Hårband
Nässpray

Hm, har säkert glömt något också... Vågar inte nämna slutsumman, utan lämnar det där.

I övrigt har helgen varit lika underbart bra som alltid! Skippade utekvällen i lördagskväll, och satsade på myskväll med choklad och ostbågar och såg "Bombay Dreams". :)

Tog en riktigt jävla ful bild på mig själv när vi satt och åt helgens kebab också. Vi hade ganska roligt åt den och nu i efterhand känner jag att jag vill dela med mig av det roliga.... En bildserie, Varsågoda!



Sist men inte minst:

Grattis på Fars Dag pappa! Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja men skyll allt på mig, gör det!!!!!

... Har dock en liiten annan vinkel på det hela, men om det känns bättre så får du skylla på mig;) / BFF

2009-11-08 @ 22:23:59
URL: http://kajsawahlstedt.blogg.se/
Postat av: Ia

Men hahahah bilden...jag dööör! skrattar så jag inte får luft

Åh va shoppingsugen jag blev nu..man kanske ska nätshoppa lite grann? hehe ;P

pussar

2009-11-09 @ 00:06:54
Postat av: Johanna

Åååh, sephora. Jag vill också ha... Hur kommer det sig att du har så mycket pengar över? ;)

2009-11-10 @ 23:49:49
URL: http://johannailuxemburg.blogg.se/
Postat av: Petra

CORNELIA! DU är så underbart vacker och jag saknar dig så! Verkar som om du har det hur bra som helst, va glad jag blir :) själv krigar jag runt i den svenska kalla skogen men jag klarar mig bra ;) Vi måste träffas när du kommer hem! massa kärlek till dig vännen <3

2009-11-14 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0