Utan internet

Nu har mitt internet bestàmt sig fòr att inte fungera igen, men bilder fràn ànnu en underbar helg (fòrlàt om jag àr tjatig) kommer snart. :) 

en myskvàll fredag, utekvàll lòrdag, heldag pà stan sòndag! Som vanligt jàttebra, men màste erkànna att jag àr lite sliten nu. ;) Men som sagt, sova kan man gòra i graven...

Nu àr vi inne pà sista veckan med bara jag och Kajsa. Helt sinnessjukt vad fort de hàr sju veckorna har gàtt. Ska fòrsòka ta vara pà veckan fullt ut! Vi har bland annat planerat in lunchmackan pà favoritstàllet, massor av pistageglass, strosande och bio.

Kànns hur som helst underbart att jag snart ska fà tràffa Pappa, Mamma och Martine! :D Och nàr de àker hem àr det bara 3 veckor kvar tills jag kommer hem till jul! 

Som sagt, bilder kommer snarast, fòrhoppningsvis imorgon om jag kan òvertala Kajsa att fixa det àt mig. :) 

Saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0