Helg!

Redan helg igen! Galet vad fort veckorna går...

Kajsas mamma har anlänt! Tillsammans med sin vän Kicki. :) Vi hämtade upp dom på flygplatsen vid strax efter nio imorse. Sen hann vi med ett par timmar på stan. Med kyrkbesök, lunch och glass, innan det var dags för den omtalade outleten. Passade ju super eftersom typ hela veckan ägnats åt shopping! ;)

Köpt: Klänning, Skor, Kofta, Halsduk, Solglasögon, Väska, Tröja

lägg märke till den mycket spännande färgkombinationen ;)

Tröjan köpte jag idag, på outletens Nikebutik. Väskan köpte jag igår på en liten secondhandbutik på en tvärgata 10 min från Vatikanen. Solglasögonen är från Guess, och resten var HM. :)

På onsdag kommer EVELINA! :D Ska bli myyyysigt. :) Har hört rykten om att hon ska ha med sig enorma mängder godis... :D Är lite febrig ikväll dock (svinis!) men jag hoppas det går över snabbt...

Veckans kuriosa:
Edoardo visade mig en teckning han ritat på dagis i veckan. Det föreställde mig och Silvia plus några träd och blommor (sötnos är han). Jag var enligt bilden tre gånger så lång som Silvia (och så klart längre än träden), med knälångt gult hår! :P Han kallar mig för "Cornelia jätten" och frågar nästan dagligen om han kommer att bli lika lång som jag när han blir stor.. :) Man vill ju inte göra honom besviken, så jag brukar säga att han kommer att bli ÄNNU längre, trots att det inte är särskilt troligt eftersom hela släkten är runt 1,65...

Annars då... njea, inte mycket ju... JO just det! Tack för alla söta kommentarer. :) Jättekul att läsa!

Puss alla!


Kommentarer
Postat av: Martine

Älskar hur vågad du är i färgvalet på kläderna (kommer från rätt person jag vet). Eduardo verkar ju hur go som helst.. men måste fråga hur kort är silvia? Syns snart:)

2009-10-17 @ 23:23:22
Postat av: therese

ahh ja färgglada kläder som sagt ;D men det är höst (i alla fall i svearike) så då är det godkänt :D det finns typ en as skön secondhand gata i närheten av pantheon (eller hur det nu stavas), där dreglade jag över väskor :D

2009-10-17 @ 23:30:29
URL: http://tetteilund.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Pappa

Stackas Eduardo, förr eller senare kommer han att inse hur livet kommer utvecklas...



lav joo

2009-10-17 @ 23:51:32
Postat av: mamma

Underbara du! Pusseluring!!!

2009-10-17 @ 23:53:59
Postat av: Cornelia



Jasså? Vid Pantheon alltså.. Det ska jag kolla upp! :)



Silvia är kanske 1,65... Eller något..

2009-10-18 @ 21:46:20
Postat av: Astrid Einarsson

snygg färgkombination LIVET HÄR HEMMA ÄR GANSKA TRÅKIGT, ATT BÖRGA 6an var inte lika kul som jag trot 3 PROV den här veckan hoppas du har det bra och hälsa Evelina KRAM ASTRID

2009-10-19 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0