?

Vart tog mars vägen?

Hur blev det (bara) fem veckor kvar till hemresan?

Vad ska jag göra i sommar?

Börjar bli lite stressad nu. Känner magkatarren kommer krypande...

Men jag ska vara positiv. Förväntansfull istället för stressad! Det satsar jag på från och med nu.
För jag kommer ju hem till ER! :D

Tiden går bara liiite för fort. Till och med den här veckan, som har varit mer eller mindre händelselös, bara flög förbi. Sammanfattningen av veckan skulle kunna lyda som följer:
- Sovit (ungefär lika många timmar per dygn som Luna)
- Läst bok (är inne på veckans tredje)
- Njutit av vackert väder



Kommentarer
Postat av: Martine

haha, sovit lika mycket som luna alltså, bra jobbat!.. Jag längtar tills du kommer hem!!

2010-04-08 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0