Hemma med småtjejerna

Ja, idag är första gången jag jobbar på en lördag! Silvia är bortrest och Silvio är på badhuset med de äldre så jag fick rycka in och passa de minsta. :)
Jag lade dem för att sova middag samtidigt som de andra åkte (vid 13:30) och sitter nu framför MTV och väntar på att de ska vakna...
Har spenderat en timme ute i solen på verandan med uppvikta byxor och upprullat linne. Känns som att det är dags att få lite färg nu.

Hm, försökte ta bilder utomhus med webbkameran. Men det var lite för ljust för att det skulle bli bra.

De andra kommer tillbaka om ca en och en halv timme, då ska jag bara göra mig iordning för att åka in till stan och träffa Armando och Lovisa! Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, men vi ska kolla ett nytt område, som ska ha stort utbud av barer och nattklubbar. 

PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0