IA-IA-IA!


:) Idag har jag varit på stan med min söta storasyster och hennes kompis Zandra! Vi gick en guidad tur (fast med mig som guide då, så informationsmässigt fattades det en hel del) och hann med Spanska trappan, Fontana di Trevi, Pantheon, Piazza Navona, Campo dei Fiori, Piazza Venezia och Via del Corso. Imorgon blir det vatikanen.

Jättemysigt att träffa Ia hursomhelst! Har saknat henne massor. <3

Imorgon är det ju fredag också och jag ser fram emot en ASBRA helg! Fredag kväll blir det utgång, lördag dag sightseeing och söndag fotboll! :D

Lovar att uppdatera med lite bilder så fort jag får kameran av Ia också...

Just det, timing det här med ask-molnet? Hoppas dom tar sig hem på söndag...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0