Påsklov

Nu har alla fem barnen påsklov, och alltså är alla fem barnen hemma om dagarna. Som tur är har Silvia tagit ledigt från jobbet, så jag jobbar ungefär som vanligt ändå. Hjälper bara till lite extra!  

Men därför har jag heller inte skrivit på ett tag; Det har helt enkelt inte hänt något! (Jag vet att mamma inte kommer att godta det som ursäkt, men det är så det ligger till) Det har inte hänt någonting värt att blogga om sen i måndags helt ärligt.

Det enda som kanske är värt att nämna är att det har varit mellan 17 och 20 grader varmt och soligt hela veckan! Jag tror faktiskt att jag fått lite färg i ansiktet till och med.
SÅ; när jag inte har suttit på verandan och lapat sol, har jag spelat basket med barnen eller läst bok. Helt okej slapp vecka skulle jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0