Tanti auguri Edo! :)

Idag fyllde husets enda kille 6 år! Det blev ett Ben10-inspirerat kalas på ett lekland med uppblåsbara hoppleksaker, studsmattor och annat kul. För en gång skull var hela familjen med också, så jag tilldelades den mycket inspirerande uppgiften att punktmarkera Luna.


Farfar Giancarlo

Emma på snurrkarusellen

Luna och Silvio

Silvia + två random mammor

Mormor Mariella

Födelsedagsbarnet

Kusin Rachele och Giorgia

Nutellapizza

Och sist lite bilder från bordet med "mellanmål". Pizza, friterat, chips och läsk. (GÖTT)

På förmiddagen hanns det också med lite parkhäng i solen med Ia och Zandra. Känner att jag bränt mig lite på armar/axlar/bröstkorg och fått lite färg i ansiktet. Skönt. Mitt på dagen var det dock nästan lite för varmt. Upptäckte då att AC:n på min gamla Nissan är under all kritik.




<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt med lite bilder på de vuxna i familjen. Matbilder gillar vi oxå förståss!!!!!!!!!!!

Puss

2010-04-21 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0