Bakteriehärd

Nu har jag varit hemma med sjuka barn i två dagar. Onsdag med Emma och idag med Emma och Luna. Febriga har dom varit. Men idag var båda feberfria och energiska, vilket har gjort mig mer eller mindre utslagen. Nu ligger jag i sängen och fasar för klockan som står på kvart över sex...

Här ligger Emma i djup febersömn på soffan onsdag förmiddag:


Mamma: Notera att hon inte bara ser ut som en groda, hon sover som en också. :)

Hela huset har varit fullt av hantverkare idag också. De har satt ihop bokhyllor, fixat med avlopp och dylikt. Och viktigast: Jag har nu en garderoooob! :D
Jag ska uppdatera er med bilder när jag stoppat in mina kläder... ;)

Skypar med Kajsa medans jag skriver inlägget. Hon ber mig att hälsa till bloggen. Eller "på" bloggen kanske. 
<3 Så jag hälsar tillbaka: JAG ÄLSKAR DIG! 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Och jag dig!! PSI

2010-02-06 @ 12:40:21
URL: http://kajsawahlstedt.blogg.se/
Postat av: yvonne

Hej Corne! Vi är hemma hos dina föräldrar och har det bra. Snö på Längenäs. Massor.Kul med alla dina fina bilder. Roligt att läsa om att du har det så bra.

Hälsningar Per och Yvonne.

2010-02-06 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0