Fika på stan...

... blev det idag! Mötte Elisabeth på Via Del Corso, tog en cappuccino och sen en promenad till Termini där vi skiljdes åt för en eftermiddag av jobb. Jättemysigt!

Vid halv fyra hämtade jag och Silvia alla fem och tog med dem hem. Sen åkte jag och handlade mat för veckan. Åtta fulla kassar med mat för 180 euro klämde jag in i min tvådörrars Nissan Micra och packade upp hemma. Slitit att handla åt en familj på åtta personer.

Hittade den här hyllan också (mellan den med tonfisk och den med olivolja):


8 euro kostade den. 700 ml. Vad kostar den på Systemet (utan att ha blivit fraktad genom Europa)? Typ 250 kr? 

Saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

KÖP EN TILL MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (eller två) hehehehe

2010-02-03 @ 08:53:31
Postat av: Anonym

haha, älska italien och dess billiga sprit, haha jag kollade systemets hemsida den finns inte ens!

2010-02-03 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0