Dåligt med uppdateringar.

Jag ber om ursäkt för det, men blogg.se har varit jättesegt de senaste dagarna... Men oroa er inte, jag skriver ikapp nu!
Början på veckan var ganska händelselös. Var på stan lite grann, tog långpromenader i solen, bilturer runt i området och annat mysigt på min lediga tid och när jag jobbade var jag mest hemma med de yngsta. Silvia var på badhuset måndagen, så där har jag inte varit på länge nu.



Igår kväll fick jag däremot ledigt, eftersom Sara inte hade lust att åka på träningen utan skulle läsa läxor istället, så jag åkte till första tillfället av Svenska Kyrkans ungdomskvällar. Vi var sammanlagt åtta stycken, varav två ledare, som fikade, pratade och planerade aktiviteter inför kommande tillfällen. Det var jättekul att få träffa lite svenskar, och extra kul att tre av dem var AuPairer. :) Hoppas på att Sara skippar träningen nästa onsdag med, så att jag kan åka dit igen.
När jag skulle ta metron hem efter "mötet", visade det sig att de hade stängt av hela metron för strejk under kvällen. Lite jobbigt eftersom jag var långt ifrån där jag parkerat bilen och det inte gick någon buss dit. Men fyra bussar och två hjälpsamma busschaufförer senare var jag hemma. Vore ju kul om de kunde varna innan de strejkar en kväll mitt i veckan.

Så, det var snabbt sammanfattat. :) Idag ska jag nog till badhuset däremot, och passa på att prata med Saras simtränare om att släppa in mig gratis för att simma på lördag. Har jag berättat vad det kostar förresten? Det låter kanske snålt av mig, men för att få komma in annars, måste man köpa ett tio-kort för 100 euro. Vad fan liksom? 100 kronor per inträde i ett badhus lite mindre än Karlstads. Nejdu, det betalar jag inte. :)

Skriver mer imorgon!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Evelina

ååh, vilken mysig bild på Emma och Luna! :) <3

2010-01-22 @ 00:45:33
Postat av: mams

hello! vet du, jag vet att inte alla som läser bloggen inte kommenterar, men mänga läser... vi vill verkligen veta hur ni hade det när ni hade fredagsmys...

puss

mamma

2010-01-23 @ 01:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0