Februari

Nästan symtomfri under fredagen, så vid halv-sju-snåret på fredagkvällen begav jag mig mot Piazza Repubblica för bio på Warner Brothers Moderno. Skönt med originalspråk! Det blev "Up in the sky" med George Clooney i huvudrollen. Vi var fem stycken, alla från Svenska Kyrkan.

Igårkväll var det dags för en utekväll igen, nykter som vanligt, med bilen stående vid metron. Åkte in så att jag vad vid Pantheon vid kvart över nio, och mötte där upp Lovisa (som jag träffat på Lukasgården), Elisabeth och Armando, alla svenska AuPairer. Vi började i Trastevere på en pub, och drog oss sen, i spöregnet, in mot centrum och en nattklubb vid namn Bloom. :)
På Bloom träffade jag den danska killen, Anders, som jag mötte på utekvällen för två veckor sen också. Vi bokade en utekväll till nästa helg.




Sammanfattning: Kvällen blev super! Hade jätteroligt med tre riktigt sköna människor, hoppas att det blir mer av den varan!

Sist men absolut inte minst:
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KUSIN EMIL I BÖLE! :) Stooor börjar du bli! <3
Ha en mysig födelsedag, tänker på dig här nere.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!!

Nu kommer ett inlägg =D Jag har skrivit en kommentar INNAN du kom hem :D Jippi! Otroligt gulliga barn! De är nästan lika söta sim mina simbarn ;D Ha det fortsatt great!! Du är saknad på simskolan :*

2010-01-31 @ 22:00:21
Postat av: tetteeeee

ahhh ditt hår är sjukt snyggt!!

2010-02-01 @ 22:50:56
URL: http://tetteilud.blogg.se/
Postat av: Marie

Emil hälsar och tackar så mycket.<3 Han var mkt nöjd med sin dag:)Jätte kul att kunna följa dig här hemifrån. KRAM från oss alla <3<3

2010-02-02 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0