ENSAM!

Nu har Evelina lämnat mig här ensam igen, så imorgon återgår allt till det vanliga. Jag lovade henne att jag skulle uppdatera bloggen igen ikväll, om än bara för att säga hur ENSAAAAM jag är.

Saknar henne redan! :O

Det har varit en intensiv vecka, men vi har haft det alldeles alldeles uuunderbart! ;)

Sitter i sängen och tröstäter M&M:s och tycker lite synd om mig själv... Tur att jag ska träffa Elisabeth för en cappuccino imorgon förmiddag, så att jag har något att se fram emot! :)

Avslutar med några spontanbilder som jag tagit på min sockersöta lillasyster under veckan! <3




Puss och kram! 


Kommentarer
Postat av: Evelina

ÅÅH, jag saknar dig med som bara den!!!!! LOVE YOU <3<3<3<3

2010-03-25 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0