Evelina is here again!! :D

Hej! idag är det jag (Evelina) som skriver lite kort om vad vi har gjort dessa dagar :D

Onsdag: WOHO, jag landade i Rom och och blev hämtad av min kära men sjuka syster. Vi kom till huset lagom till middagen som bestod utan pasta i tomatsås och en "nyttig" paj med grönsaker i smördeg. Blev inte mycket mer den kvällen.. bör dock nämnas att min käre syster snarkade som aldrig förr den natten, helt otroligt mycket så ingen av oss fick speciellt mycket sömn haha.

Torsdag: Vi bestämde oss för att ta det lite lugnt eftersom Cornelia fortfarande var sjuk. Mormorn var hemma med lilla Emma som också var sjuk, så vi tog en liten promenad runt området. Sen satt vi ute nån timme med Emma och solade eftersom vädret var UNDERBART!! 

Cornelia :)
Conjela!

Emma
PLUTT EMMA!

resten av dagen lekte vi med barnen! :)

Fredag: GRATTIS CORNELIA SOM FYLLER 20 ÅR IDAG!!! <3
Idag blev det också en lugn dag.. Cornelia mår inte alls bra i halsen, har något som liknar halsfluss :( Men det stoppade inte oss från att gå ner till affären och köpa allt vi behövde till en smarrig PANNKAKSTÅRTA :D dret god blev den kan jag lova! efter den mäktiga lunchen satte vi upp basketkorgen som jag har släpat hit och lät Emma inviga den. När den andra barnen kom hem spelade vi lite och tävlade, Sara och Giorgia vann trots att de aldrig spelat förrut.. så nu ligger vi här i sängen och skäms lite :(
En sak som bör nämnas är att vi var 8 (!!) personer i bilen när vi hade hämtat ungarna vid skolan :O tre fram och FEM bak... helt otroligt.. alla satt överallt och på varandra.
Under kvällen har vi hunnit baka tårta, lekt med barnen och ätit middag bestående av pizza med familjen ciotti :) mycket trevligt!
Tårtan

Imorgon ska vi till stan och mysa!! :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

helt underbart!!!! Love you! Pusseluring.......

2010-03-19 @ 23:09:22
Postat av: Antonia

Grattis Cornelia i efterskott!

2010-03-22 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0