Donken, Luxor.


Efter en lång förmiddag med besök i Konungarnas Dal, Alabasterfabriken, Hatchepsuts dödstempel och Medinet Habu, hade jag en välförtjänt siesta i stan! Jag och båtens receptionist Motaz, började med lunch på Donken, och tog sen en färsk mangojuice på en uteservering i solen. Helt okej lunch. :)

Skulle ta en bild på honom för att lägga upp här, och när jag berättade att den var för bloggen blev han så nervös att han glömde bort att han hade ett sugrör att dricka ur, vinklade glaset och hällde större delen av sin juice på tröjan (Precis innan jag tog fotot nedan). Fantastiskt underhållande! :D 




Kommentarer
Postat av: Martine

Hoppas du fick din cheddardipp;)

2011-11-06 @ 11:16:43
Postat av: Cornelia

Neeeeej. För de har bara BBQ, Sweet Mustard, Ketchup och Mayo här. :(



Det första jag ska äta när jag kommer hem. På väg från Arlanda. Cheddardipp. Mmmmh.

2011-11-06 @ 12:58:03
URL: http://corneliaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Martine

Usch snuskdipper, ska jag posta ner några till dig som julklapp?

2011-11-06 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0