Fortsättning...

Herregud, jag har en verkligt bra dag idag. Folk är faktiskt riktigt trevliga. Måste hänt något speciellt (för det lär ju inte bero på att jag vaknat på rätt sida för en jävla gångs skull).


Eftermiddagen spenderas med en citytur i häst-och-vagn. Mitt strålande humör präglade turen, då jag sjöng nationalsången och visslade Pippi Långstrump för vår måttligt roade kusk/fotograf Mustafa. (Fr. v. Susie, Jag, Nina och Nini-Rose) 

Tillbaka på båten var jag lite småhungrig, med två timmar kvar till middagen, så jag valde att besöka köket en sväng. Fick smaka nybakt bröd, småkakor och böngryta. <3

Mr Hasan (till höger) var himla stolt över sin dekorerade chokladtårta. Och jag hade inte mage att berätta för honom att han stavat fel på "Auf Wiedersehen"...

Kommentarer
Postat av: felicia

hej sötnos! allt bra med dig ?:D

kram!

2011-11-05 @ 20:28:08
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Martine

Hahah, kanske är bra att ha en "icke grinig dag?"

2011-11-06 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0