Inga krig här inte

Nejnej, här är det stilla och roligt. Händer ingenting nu i valtider... Menmen, vi har fortfarande rösträkningen kvar. :)

Idag är jag lite krasslig så jag har spenderat dagen på office, vikandes ett par hundra välkomstbrev. Kul. Jodå.

Har också åkt till alla hotell ikväll för att sätta ut ny information i pärmarna om situationen här och samtidigt meddela att vi nu öppnar försäljningen av Luxor-turen.

Jag drar mig lite för att skriva här, för jag har fortfarande inte lyckats föra över bilder från telefonen. Vilken skam. Jag som har så mycket fina bilder jag skulle vilja visa er. :( Men jag ska lämna in min kamera på lagning imorgon. Eller försöka i alla fall. Och alternativt köpa en sådan där dosa som man kan stoppa in små mobiltelefonminneskort i!

Men allvarligt talat nu. USCH som jag saknar er!

Jag älskar er.

<3

Kommentarer
Postat av: mammi

måste ha din adress pronto!!!! har bett om den ett tag nu. Älskar dig:) pusseluring

2011-12-01 @ 00:13:28
Postat av: Cornelia

Cornelia Axelsson, Solresor

Meeting Point Egypt

Mohamdi Hwaidak Street

Abu Ashara Building

Moubarak 2

Hurghada

Egypt

2011-12-01 @ 14:51:53
Postat av: Marte

Hahah, snygg adress du har, Moubarak 2

2011-12-01 @ 18:21:40
Postat av: Evelina

"inga uppdateringar här inte" höhö.. fine, jag ska inte säga något!

2011-12-20 @ 01:56:43
Postat av: Faster Kajsa

Hej:)

Vi skickar en GOD JUL hälsning från ett snöfritt nordvärmland.

Kram och sköt om Dig!

Massor av kramar från

Faster, Tommy och Johanna.

2011-12-25 @ 01:14:29
Postat av: Ia

Men plutt...uppdatering? <3

2011-12-31 @ 07:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0