Ny vecka. Nya möjligheter?

Nu ni! Är jag halvvägs tillbaka till Hurghada. :) Sammanfattningsvis har veckan varit bra, men jag är lite orolig för den här veckan. Jag vill inte säga för mycket, men jag anar att jag har vissa svårflörtade gäster i gruppen som just ankom...

Idag har jag fixat med incheckning för gästerna och nu är det snart dags för välkomstmöte för de nya. Det är alltid konstigt när man byter grupp såhär. Jag kramade förra veckans gäster hejdå vid bussen och fick massor av tack och lovord. Gullungar.

Och just det; Mamma och Pappa! Till er:

Lars (67 år, från Lund) : "Du Cornelia..."
Jag: "Jaa?"
Lars: *Kliar sig lite i skägget* "Hälsa dina föräldrar från mig när du pratar med de nästa gång!"
Jag"Eh jaa, okej."
Lars: "Ja, gör det. De har en väldigt fin flicka, ska du veta! Berätta det för dem."

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha. A W E S O M E hoppbild!

2011-11-07 @ 14:36:58
Postat av: lindi

men laaars, han är inte dum han! (:

2011-11-07 @ 21:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0