NILEN

Dags att börja om med det här bloggandet igen. Så slipper jag uppdatera med nya FB-bilder stup i kvarten. :)

Befinner mig alltså nu i Egypten, och mer precis på den femstjärniga kryssningsbåten Lady Mary på Nilen! Vi kryssar en vecka åt gången mellan Luxor och Aswan fram och tillbaka och besöker helt fantastiska sevärdheter längs med vägen!

Jag har min första grupp med mig den här veckan, en norsk familj på fyra personer. Mys! 


Jag och mina gäster i Philaetemplet

Och dit åkte vi båt!

Söta Evelina har gjort fina banners åt mig <3 Denna är från Abu Simbel.

Imorgon har vi Galabeyaparty på båten och så här såg vi ut när vi var på studd-veckan. (Jag, Mari, Elisa, Susan och Veronica)

Det blir ett kort första inlägg men jag återkommer snarast.

Ha det fint.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Papps

Va' stressigt det inte ser ut att vara...

2011-10-05 @ 22:26:26
Postat av: Ia

Åh vad kul att du bloggar igen!!! Superfina bilder, och måste säga att Eve har gjort ett kanonjobb med bannern också =) puss på dig

2011-10-06 @ 06:02:39
Postat av: Marie J

Ååh va kul att du bloggar, så vi kan se lite vad du gör där långt borta. Supersnygg banner! Kramar från oss <3<3<3<3

2011-10-06 @ 09:25:05
Postat av: test

test

2011-10-06 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0