Uppdatering


Just nu ligger vi stilla i Aswan (där man brände ner en kyrka förra veckan) och jag vill bara passa på att berätta att det är helt lugnt här. Det var bara i Kairo det blev oroligt och idag har en representant ur den Egyptiska militären gått ut i tv och beklagat det som hänt. De kristna i landet har några dagars fasta nu för att hedra de som dog i demonstrationerna.

Haft en monsterlång dag idag! Den ofullständiga obelisken, Höga dammen, Philaetemplet, Parfymerian och Nubiska byn. Gode Gud. Och imorgon (läs: inatt) ska vi till Abu Simbel. Väckning är beställd till kl 03:15. UNDERBART!

Jag har inte inspiration att skriva något vettigt, men delar med mig av lite bilder från dagarna.











:)

<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina bilder! du är duktig med inställningarna :) LOVEYA

2011-10-13 @ 22:27:22
Postat av: Cornelia

Tack gullunge! <3 Jobbar hårt här... Hade det inte varit för dig, hade jag inte bloggat vet du. :)

Jag älskar och saknar dig! <3 Massor..

2011-10-14 @ 02:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0