Fantastiskt! :)

Tillbaka på Nilen igen, sitter i min hytt (331, den som ligger placerad typ ovanpå motorn) och funderar över hur det känns att vara här igen. Bra. Hemskt. Hjälp. Både och då. Jag kan ju inte tycka annat än att jobbsituationen här är lite mer stimulerande än HS-pass i HRG.. Meeeeeen, jag skulle vilja ta med mig alla vackra hit!
Men okej, nu slutar vi älta och redogör för de senaste dagarnas aktiviteter:
1. Strömavbrott på office. Kontorsråttorna (de utan uniform nedan) verkade lite lätt stressade, men jag gillade det faktiskt. En fika.. Påtår.. Lunch!
Fick pussa Candy också. Grand Danois, 5 mån.
Blev kvar lite onödigt länge på kontoret den kvällen, eftersom det fanns lite att ta igen när strömmen väl kommit tillbaka, så jag åkte direkt till Grand Hotel och varvade ner med en öl och musikalen "Zorro".
Efter showen åkte jag hem till lägenheten och förberedde middag medans Mathilde hade träning. Så hon kom väl vid halv-ett-snåret och då åt vi, spelade kort och bara myste. :)
Bilden nedan visar iofs på hur hög mys-faktorn var, men jag är medveten om att den i övrigt är ganska hopplös.
Självutlösare på, i ett mat-osigt kök och två tjejer som posar med pastatallrikar...
Hade flygplats med mina söt-kollegor också. Linda, Malin och Lindi har här fått en påse godis av en grupp med resesäljare som varit här under veckan. Stämningen var på TOPP! Godis, solen skiner, nya gäster på ingång.
"Hänga gubbe" i väntan på att planet ska landa... (:
Det har också hunnits med en sväng ut på Papas såklart, denna gång var avslutningskväll för Santiago (han i mitten som skålar) för han åker hem nu på onsdag. :(
Och de här underbara animatörerna är precis lika lugna, sansade och rationella som de ser ut här. <3
Dagen därpå var det egentligen White Sensation på Papas, men det kändes lite overkill, så vi nöjde oss med soffhäng och sushimiddag på Martini.
Lite sugna på våra Mozarellasticks där tror jag.. :)
Powernap orsakad av paltkoma...
...och sen kortspel och Cosmopolitan med Paolo och Santiago. Egentligen är de inte med och spelar här, utan posar bara med korten för att det ska se ut så... :D SÖTA!
FANTSTISKA ÄR NI ! <3 kärlek.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Saknar dig min fina! tur att du är på båten så vi kan ha en skypedate ikväll! ♥

2011-10-31 @ 16:52:30
Postat av: Kvirren

Tjobre! Sicken fin header du har nu:) Här har du iaf länken till min otroligt ouppdaterade blogg, har inte ens lagt över några bilder till min dator på sådär 4 månader, oops:P Lycka till på Nilen, vi tänker på dig!

2011-11-01 @ 09:20:45
URL: http://sasongare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0