Sommarsol igen!

Sitter i solen i bara bh, med ett glas kall cola, på Kajsas altan... Jaa, hyfsat skönt. :)
Nu har stormen blåst förbi, vädret är tillbaka till det normala, och Ulrika och Kicki har åkt hem, så allt är som vanligt igen.
Inte så länge dock för imorgon kommer Evelina för att göra Rom osäkert. <3 Ska bli underbart kul!
Ska försöka uppdatera ofta, och be syster att skriva ett gästinlägg... spääännande?
Har fått lite mer information om den mytomspunna kassen med svenska godsaker också. Det ska enligt min mor röra sig om någonstans mellan 4 och sex KILO... :D Kajsa och Cornelia dansar glädjedansen!
Kul att du läser min blogg Astrid! Kämpa på i skolan vännen, och hälsa familjen. Hoppas att vi ses till jul alla kusinerna. :) Saknar er!
Senaste dagarna har bestått av en del sightseeing.

Kommentarer
Postat av: EVELINA den underbare

haha du är knäpp! :P men kul att det ska regna typ hela veckan när jag kommer ! <3

DVS IMORGON :D:D:D:D:D:

saknar dig! <3<3<3<3<3<3<3<33<3

2009-10-20 @ 20:53:52
Postat av: Ia

Hehe om jag känner familjen Axelsson rätt så är det säkerligen ingen överdrift att du/ni får en SÄCK med godis haha, inte helt fel =) Va roligt att Eve hälsar på! Saknar dig syster, även om jag inte alltid var hemma så ofta så var du ändå bara en bussresa bort..liiite längre nu hehe ;) Dock är det inte så långt kvar till jul nu och då ses vi ju =) puss o kram!

2009-10-21 @ 01:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0