Fotboll blir!

Idag fixade Alessandro och Armando biljetter till det avgörande Roma-Lazio derbyt nästa söndag! :D Ska bli grymt! Biljetterna blev mycket dyrare än det var tänkt (75 Euro) men det får det vara värt. :D Det är ju en once-in-a-lifetime-experience...

Okej, här kommer en sammanfattning av helgen också!
Lördag kväll gick vi ut, och med "vi" menar jag då Jag, Armando, Lovisa, Felicia och Tove (där de två sistnämnda är döttrar till Susanne på svenska kyrkan). Vi började med apertivo vid campo dei fiori, sen drinkar på en billig bar i trastevere. Efter det gick vi till Testaccio för att prova något nytt, men orkade inte betala oss in vid 2-halv-3 utan drog oss lite sakta tillbaka in mot stan och tog våra respektive nattbussar hem. :)

Ingen smickrande bild. Men den enda jag fick tag på...

Söndag eftermiddag åkte jag inte till stan och mötte upp Alessandro, Armando och Lovisa för att ge killarna pengar och pass inför biljettshoppingen idag. Vi hann också med en kaffe på Via del Corso och en pratstund i solen på spanska trappan. :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0