Utekväll på egen hand

Kände att jag var tvungen att komma ut lite, så jag gjorde mig i ordning för utgång igår kväll och tog sen bilen till metrostationen. Det går inga nattbussar hit och det är för långt för att ta en taxi så bilen fick det bli. Planen var att följa med PubCrawlarna runt, men det tog för lång tid att parkera bilen så jag missade dem. Så jag gick till "The drunken ship" på Campo dei Fiori och träffade där en dansk kille med en massa amerikanska vänner som jag följde med under kvällen.


Efter en kort pubrunda åkte vi till "Babel" där de hade bokat bord. Jag drack mig mätt på Cola light under kvällen och slapp en dag av baksmälla.

Tjejerna hade sina första simtävlingar för året i helgen också, så efteråt fick de en varsin svensk godispåse. Det har blivit en tradition. :) Så hittade jag den här instucken under dörrkarmen imorse när jag vaknade:

Lite söt :)

Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

puss

2010-01-18 @ 13:19:20
Postat av: Martine

Det låter som du hade en ganska bra kväll ändå:D

2010-01-18 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Solresor - Resor med charter och sista minuten
RSS 2.0